Timmer je eigen vogelhuisje in de Ambachtenwerkplaats

Elke woensdagochtend van 09.15 uur tot 11.15 uur staan vrijwilligers van de Houtwerkplaats klaar om hun kennis en de techniek van het houtbewerken te leren aan anderen. Naast het maken van een prachtig vogelhuisje, leer je ook om veilig en verantwoord om te gaan met gereedschappen.

Ook zin om aan de slag te gaan? Meld je dan aan bij Milou van Loenen via milou@stichtingpiezo.nl of bel naar de locatie via 079-8881928.

Adres: Teldersrode 25 (winkelcentrum Buytenwegh). De kosten voor deelname bedragen 4 euro per les. Betalen met de Zoetermeerpas is ook mogelijk.

De diensten van de Piëzo Ambachtenwerkplaats maken onderdeel uit van de diensten voor inZet.