Leer zelf kleding maken! Textiellessen voor tieners

Heb jij naast al je lessen taal, rekenen, geschiedenis enzovoort zin om na schooltijd lekker creatief te zijn? Zou jij weleens willen leren met een naaimachine om te gaan en leren hoe je zelf kleding kunt maken of een leuke tas? Kom dan vooral eens kennismaken bij de cursus die op maandagmiddag bij de Piëzo Ambachtenwerkplaats wordt gegeven!
Maandag van 15.00 tot 17.00 uur, Teldersrode 25 (winkelcentrum Buytenwegh). Kosten: € 4,- per keer. Betalen met de Zoetermeerpas is ook mogelijk.

Heb je interesse? Bel naar de Ambachtenwerkplaats: 079 – 8881928 of mail met Milou milou@stichtingpiezo.nl en meld je aan.

Ook inwoners die zich willen inzetten als vrijwilliger in de Textielwerkplaats of in een van onze andere werkplaatsen zijn welkom om contact op te nemen met Milou.