Themabijeenkomst ‘wat doet de gemeenteraad’ in PiëzoCentrum Meerzicht

Piëzo is een organisatie waar mensen de kans krijgen om hun talent te ontdekken, en – verder– te ontwikkelen. Tijdens themabijeenkomsten krijgen organisaties en bewoners de kans om voorlichting of een workshop te geven.

Op woensdag 11 juni wordt er in PiëzoCentrum Meerzicht een themabijeenkomst georganiseerd over de Zoetermeerse gemeenteraad.

Tijdens de bijeenkomst zijn er raadsleden en andere vertegenwoordigers van Zoetermeerse politieke partijen aanwezig.

Zij komen vertellen wat de gemeenteraad doet. Bezoekers kunnen vervolgens in gesprek gaan met de raadsleden en vertegenwoordigers van politieke partijen.

Deze themabijeenkomst is een vervolg op een eerdere bijeenkomst met de gemeenteraad in het kader van de gemeenteraadsverkiezingen. Een afvaardiging van verschillende politieke partijen heeft in die verkiezingsperiode in de verschillende PiëzoCentra voorlichting gegeven over politiek en de verschillende verkiezingsprogramma’s.

Tijdens de bijeenkomst werd de vraag gesteld waar de partijen -na de verkiezingen – in de gemeenteraad aandacht aan gaan besteden. Een aantal aanwezigen vanuit de politiek gaf aan terug te willen komen op het moment dat de nieuwe raad gevormd is. Om deze reden wordt er een themabijeenkomst speciaal gewijd aan de Zoetermeerse gemeenteraad.

Tijdens de themabijeenkomst is er kinderoppas aanwezig.

Datum:  Woensdag 11 juni

Tijdstip: 09.15-11.15 uur

Locatie: PiëzoCentrum Meerzicht, Uiterwaard 21

Deelname is gratis en aanmelden niet nodig