Themabijeenkomst met Het Gilde; over boter, kaas en eieren gesproken

Altijd al meer leuke wetenswaardigheden willen weten over spreekwoorden en gezegdes die betrekking hebben op zuivel/koeien? Waar komen deze bijvoorbeeld vandaan?

Vrijwilliger van het gilde stadsgidsen, Niek Thoen, komt hier op maandag 27 september van 13.45 uur tot 15.30 uur op een ludieke en interessante manier over vertellen in het inZet Centrum aan het Rakkersveld 253. Daarnaast zal er ook algemene informatie over zuivel ten tafel komen; over boter, kaas en eieren gesproken…

Wekelijks worden er bij inZet Centrum themabijeenkomsten georganiseerd. Deelname aan deze bijeenkomsten is gratis.

Voor meer informatie en aanmelden kunt u contact opnemen met Christine Advokaat via christine@stichtingpiezo.nl of 06-46866491( ma, wo)