Voorleesactiviteit voor schoolkinderen door VoorleesExpress en Bibliotheek in Rokkeveen

De bibliotheek Rokkeveen en de VoorleesExpress van Piëzo verzorgen vanaf 7 oktober op donderdagmiddag na schooltijd een voorleesactiviteit voor kinderen in Rokkeveen. Kinderen van 4-8 jaar maken tijdens deze activiteit kennis met verhalen, met taalspelletjes en maken iets wat met het thema te maken heeft. Vrijwilligers met veel ervaring bereiden alle verhalen en werkjes voor. De kinderen leren nieuwe woorden en leren spelenderwijs een knutsel kunstwerk maken dat met het verhaal te maken heeft.

De voorleesactiviteit is op schoolweken elke donderdagmiddag van 15:30 tot 16.30 in de bibliotheek Rokkeveen aan de Nathaliegang 81.

Aanmelden of informatie opvragen kan via zoetermeer@voorleesexpress.nl, deelname is gratis.