Themabijeenkomst Jeugd- en opvoedhulp Meerzicht

Op woensdag 5 februari wordt er in het PiëzoCentrum Meerzicht een themabijeenkomst georganiseerd over jeugd- en opvoedhulp. De bijeenkomst wordt verzorgd door de Netty van Dijk van Jeugdformaat. Tijdens de bijeenkomst wordt gesproken met ouders over de plekken waar ouders met zorgen over opvoeden en opgroeien terecht kunnen.

In februari is het de Maand van de Liefde in Zoetermeer. De liefde van een ouder voor haar of zijn kind is de sterkste liefde die er bestaat. Als het thuis goed gaat, kan je de hele wereld aan. Maar het kan ook soms zijn dat jullie het als gezin op eigen kracht (even) niet redden. Dan kan je vanuit de liefde voor je kind op zoek gaan naar hulp.

Tijdens de themabijeenkomst is er kinderoppas aanwezig.

Voor meer informatie:
079-3229453 of femke@stichtingpiezo.nl