Thema ADHD

ADHD, u heeft deze term vast wel eens gehoord. ADHD is vaak in het nieuws en soms lijkt het wel of bijna alle kinderen in Nederland ADHD hebben. De kans is groot dat er ook bij uw kind in de klas wel een kind met ADHD zit of dat er bij u in de straat een kind met ADHD woont.

Maar wat is ADHD nu precies? Bestaat ADHD eigenlijk wel? Ligt het aan de ouders?

Slikken alle kinderen met ADHD medicijnen? Gaat ADHD over als je volwassen wordt?

Op woensdag 23 april a.s. vindt er een presentatie plaats in het Piëzocentrum Buytenwegh,

Justus van Effenhove 37, van 9.15 – 11.15 uur, waarbij onder andere antwoord zal worden gegeven
op deze vragen. Er is gratis kinderoppas voor 0 – 4 jarigen. Aanmelden is niet nodig en de bijeenkomst is gratis.

De informatie wordt gegeven door Wendy Moerman-van Haastrecht van de Stichting Groot Genoeg (www.grootgenoeg.nl).

clip_image002[2]clip_image004[2]