TalentenAcademie start met ‘Gezondheidszorg’ en ‘Beroepen in het groen’

Na de voorjaarsvakantie start de Piëzo TalentenAcademie met de sectoren ‘Gezondheidszorg’ en ‘Beroepen in het groen’! Wil jij alles leren over het beroep van de huisarts en de fysiotherapeut? En wil je een kijkje nemen in het LangeLand Ziekenhuis? Of wil je liever met een dierenverzorger of de stadsarchitect in gesprek? Doe dan mee aan de Piëzo TalentenAcademie.

Op de maandag in Palenstein, op dinsdag en donderdag in Oosterheem en op woensdag in Meerzicht hebben we wekelijks activiteiten waarin we talenten ontdekken, samen op bezoek gaan bij bedrijven en gastlessen krijgen van professionals. Zo leren we veel over onze eigen talenten en over heel veel verschillende beroepen.

Voor wie: alle kinderen van 9 tot 14 jaar oud die in Oosterheem, Palenstein en Meerzicht wonen en/of op school zitten.

Startdata:

• Maandag 4 maart, 15.15 – 17.15 uur, locatie PiëzoCentrum Palenstein (Rakkersveld 253)
  • Dinsdag 5 maart, 15.30 – 17.30 uur, locatie PiëzoCentrum Oosterheem (Zanzibarplein 21)
  • Woensdag 6 maart, 13.30 – 15.30 uur, locatie Ambachtenwerkplaats (Vrouwenhuiswaard 7)
  • Donderdag 7 maart, 15.30 – 17.30 uur, locatie PiëzoCentrum Oosterheem (Zanzibarplein 21)

De activiteiten zijn allemaal gratis!

Aanmelden of meer informatie? Neem contact op met Jocelyn Heidweiller via 06-51948552, jocelyn@stichtingpiezo.nl. Of kijk op www.piezotalentenacademie.nl.

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove