Start computercursussen bij Piëzo

In maart en april starten nieuwe computercursussen bij Piëzo. Deze cursussen zijn voor de beginnende gebruiker van de computer, maar ook geschikt voor de gebruiker die geïnteresseerd is in het verbeteren van zijn of haar computervaardigheden. In zes tot acht weken leert u bijvoorbeeld werken met de muis, leert u over het gebruik van internet, maar ook kunt u leren omgaan met officeproducten als Word, Excel en Powerpoint. De computercursussen worden gegeven door enthousiaste en kundige vrijwilligers in de PiëzoCentra in Oosterheem, Meerzicht en Buytenwegh. Kinderoppas voor kinderen van 0 tot 4 jaar is aanwezig.

Startdata en tijden:

• Dinsdag 5 maart en donderdag 7 maart van 14.30 uur tot 16.30 uur, locatie PiëzoCentrum Buytenwegh (Cesar Franckrode 62)
  • Woensdag 27 maart 09.15-11.15 uur, locatie PiëzoCentrum Meerzicht (Uiterwaard 21)
  • Donderdag 11 april 09.15 uur tot 11.15 uur, locatie PiëzoCentrum Oosterheem (Zanzibarplein 21)

De kosten bedragen € 40,-. Dit kan contant of met inlevering van cheque 3, 4, 5 of 6 van de ZoetermeerPas. De materialen zijn bij de kosten inbegrepen.

Wilt u meer informatie of wilt u zich aanmelden, neem dan contact op met Anouk Logtenberg (anouk@stichtingpiezo.nl of 06-40537674) of Milou van Loenen (milou@stichtingpiezo.nl of 06-11715238).