Succesvolle Interculturele ontmoetingsdag in het Inloophuis Haaglanden

Op zaterdag 19 september organiseerde het Inloophuis Haaglanden- voor ieder die geraakt is door kanker-, samen met Mammarosa, Stichting Gezondheid Allochtonen Nederland en met stichting Piëzo, een Interculturele ontmoetingsdag met als thema ‘Kanker binnen de verschillende culturen’.
De bijeenkomst was enorm druk bezocht, een week tevoren was het maximale aantal deelnemers al bereikt!
De deelnemers aan de ontmoetingsdag hebben vele interessante presentaties kunnen bijwonen, gegeven door professionals en vrijwilligers van de verschillende organisaties.
Ook vanuit Piëzo hebben Gaania, Wiam (beide Bezoekvrouwen), Lavinia, Laurens en Marieke een presentatie verzorgd over de ervaringen van stichting Piëzo -vanuit verschillende culturen- met de beleving en acceptatie van kanker en het ziekte- en genezingsproces in Nederland en allerlei andere landen. Ook werd ingegaan op de manieren hoe hiermee om te gaan, met speciale aandacht voor taalachterstand.
Tijdens deze ontmoetingsdag waren er door de vrijwilligers van het Inloophuis Haaglanden een heerlijke lunch en ontspannende activiteiten verzorgd zoals meditatie, henna & muziek. Wij kijken terug op een succesvolle en leerzame ontmoetingsdag, waar wij allemaal nieuwe mensen hebben ontmoet!!

Soroptimistclub bezoekt de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Kom handwerken bij de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Voeding en diabetes- voorlichting door de diëtiste bij inZet Centrum

Een egelhuisje van de Piëzo Ambachtenwerkplaats voor de winnaar Landelijke Opschoondag