Workshop ‘Kom op voor jezelf’

In PiëzoCentrum Palenstein aan het Rakkersveld 253, wordt op maandagochtend 28 september van 9.15 tot 11.15 uur, in de week van de eenzaamheid, een workshop  ‘kom voor je zelf op’ verzorgd. Impegno’s Linda Koene verzorgt deze workshop in samenwerking met Piëzo.

Wanneer je niet lekker in je vel zit, kunnen contacten met anderen soms moeizaam verlopen. Zo kan het bijvoorbeeld zijn dat wanneer je je depressief voelt, je jezelf vooral terugtrekt en sociale contacten uit de weg gaat. Dit kan ook het geval zijn wanneer je bijvoorbeeld angstig bent en hierdoor ook sociale contacten uit de weg gaat. Je kunt je eenzaam gaan voelen. Tijdens de workshop gaan we er vanuit dat er voor iedereen vaardigheden te leren zijn. Op maandagochtend gebeurt dit door op een goede manier te leren voor jezelf op te komen, je angstige of onhandige reactie te vervangen door een duidelijke reactie.

Vooraf aanmelden is niet nodig en kinderoppas voor kinderen tot vier jaar is  voor de aanwezigen gratis.

Voor meer informatie;
PiëzoCentrum Palenstein  8887770
christine@stichtingpiezo.nl

Soroptimistclub bezoekt de Piëzo Ambachtenwerkplaats