Stichting Piëzo is op zoek naar nieuwe bestuursleden (onbezoldigd)

Heeft u affiniteit met welzijnswerk en bent u op zoek naar een nieuwe uitdaging? Kom dan ons bestuur versterken.

Over ons

Wij zijn een Zoetermeerse welzijnsorganisatie. We helpen mensen met het ontwikkelen van talenten en vaardigheden zodat zij (weer) mee kunnen doen in de samenleving.

Het werk wordt uitgevoerd door ruim 600 vrijwilligers en 20 betaalde krachten. Wij bereiken jaarlijks 5.000 unieke Zoetermeerders.

De stichting heeft een bestuur dat samen met de directeur, onder meer, de beleidsdoelstellingen en de strategie bepaalt. Het bestuur vergadert gemiddeld zes keer per jaar.

Gezien de samenstelling van het bestuur gaat de voorkeur uit naar vrouwen en jongeren. Een divers team maakt ons sterker. Wij nodigen alle sollicitanten van harte uit te reageren.

Profielschets bestuurder:
• Binding hebben met de Zoetermeerse samenleving.
• Beschikken over een (professioneel) netwerk dat het werk van Piëzo versterkt.
• De uitgangspunten en werkwijze van de stichting onderschrijven.

Interesse?
Voldoet u aan bovenstaand profiel? Dan nodigen wij u uit om te reageren.
U kunt voor 17 januari 2022 een korte motivatie sturen met cv naar Mirjam van Bijnen, directeur Piëzo, mirjamvanbijnen@stichtingpiezo.nl