Ouders werken aan lees-, luister- en spreekvaardigheid bij Opstart

In Oosterheem gaat een groep van zeven ouders wekelijks vol enthousiasme aan de slag met het verbeteren van het lees-, luister- en spreekvaardigheid tijdens de lessen van Opstart. Onder leiding van een getrainde taalvrijwilliger van Piëzo, een gespreksleider van Opvoeden Samen Aanpakken en een Leesconsulent van Bibliotheek Zoetermeer wordt het taalniveau van de ouders verder verhoogd, gaan ze met elkaar in gesprek over onderwerpen rondom opvoeding en school en leren ze alles over de verschillende soorten boeken die er zijn en waar ze die in de bibliotheek kunnen vinden. De deelnemers genieten echt van deze leerzame, interactieve en leuke lessen.

Stichting Piëzo voert Opstart uit in samenwerking met de Bibliotheek Zoetermeer.