Start seizoen Piëzo

Zoetermeer – Met de start van het nieuwe schooljaar zijn ook de vier PiëzoCentra in de wijken Buytenwegh, Meerzicht, Palenstein en Oosterheem en het PiëzoSteunpunt in de wijk Seghwaert weer gestart met de cursussen en activiteiten. Door de toenemende vraag van Zoetermeerders naar manieren om hun participatie in de stad te vergroten, start Piëzo het nieuwe jaar met een aantal nieuwe activiteiten zoals computerlessen , Nederlandse taallessen en sportieve activiteiten. Ook begonnen maandag 1 september en dinsdag 2 september de mbo2-opleiding ‘Helpende Zorg en Welzijn’ en de AKA opleiding. De AKA opleiding is een brede beroepsopleiding op mbo1-niveau die opleidt in algemene werknemersvaardigheden. In totaal zijn 48 deelnemers aan de PiëzoMethodiek deze week met hun beroepsopleiding gestart.

Piëzo werkt nauw samen met de gemeente Zoetermeer, (zorg)organisaties en het onderwijs. En door de betrokken inzet van vele Zoetermeerse vrijwilligers.

Piëzo is een sociaal-maatschappelijke organisatie en verbindt mensen en talenten. Door deel te nemen aan de PiëzoMethodiek krijgen mensen de kans hun vaardigheden en talenten te ontwikkelen zodat ze kunnen groeien naar de door hun gewenste rol in de samenleving.

Meer informatie: info@stichtingpiezo.nl

Start AKA 2014-09-4

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove