workshops ambachtenwerkplaats lentehaan borduren

Online leren borduren van vrolijke lentehaan

Vanuit de Ambachtenwerkplaats van stichting Piëzo kun je online meedoen aan een heel bijzondere workshop van twee middagen.

In de Ambachtenwerkplaats wordt gewerkt met allerlei soorten materiaal. Zo is er ook een bijzondere ‘collectie’ sierband of cadeaulint. ‘Kunnen we daar niet iets anders mee?’ was de gedachte van Hélène die hier mozaïekprojecten begeleidt samen met een groep vrijwilligers.

Hélène bedacht twee prachtige kleurige en fleurige hoenders met mooie veren, die met het sierlint op foamboard zijn geborduurd.

Zo ga je met sierlint borduren op een donker foamboard waardoor de kleurige linten extra mooi naar voren komen. Je krijgt ook hulp bij het ontwerp!
Hélène: “Tijdens het werk geef ik de cursisten het thema ‘humor’ mee. Iets leuks of geks in het borduurwerk toevoegen is hiervan het idee. Humor schept inspiratie, ondeugd, een beetje lef, vermaak en vooral die glimlach. Dat kunnen we allemaal goed gebruiken!”

workshops ambachtenwerkplaats lentehaan borduren

Het werkt als volgt: je meld je aan voor deze workshop die in twee keer plaats vindt. Al het materiaal wordt na inschrijving opgehaald of thuisbezorgd. Thuis log je in via een beeldbelverbinding en dan heb je live contact met de Ambachtenwerkplaats en Hélène die precies uitlegt hoe je te werk gaat.

Wanneer?

• Donderdagmiddag 11 maart is de 1e live online bijeenkomst van 14.00 tot ca 15.30 uur.
  • Donderdagmiddag 25 maart is de 2e live online bijeenkomst van 14.00 tot ca 15.30 uur.

Kosten om mee te doen zijn in totaal €6,-. Er kan contant betaald worden en met de ZoetermeerPas.

Wil je mee doen? Meld je aan via Simone Langeveld: simone@stichtingpiezo.nl of 06 36573257

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove