Soroptimistclub Zoetermeer en omgeving was op 9 april te gast bij de Piëzo Ambachtenwerkplaats. De vrouwen werden door de sociaal cultureel werker van de locatie ontvangen en kregen een maaltijd waarbij elke gang een andere culturele achtergrond had. Daarna was het tijd voor een rondleiding met workshops. In deze veelzijdige werkplaats aan de Teldersrode 25 in Zoetermeer kan iedereen terecht die creatief en met de handen bezig wil zijn. Dat hebben de Soroptimisten ervaren: er is geboord, getimmerd, geschroefd en er zijn piñata’s gemaakt. Medewerkers en vrijwilligers van Piëzo hebben gezorgd voor een heel interessante avond.

De Soroptimistclub behoort tot een netwerk van vrouwen die opkomen voor de verbetering van de positie van vrouwen en meisjes wereldwijd. Vrijwilligers bij Piëzo hebben verteld over hun deelname, ontwikkeling en opleiding binnen de PiëzoMethodiek.

De Piëzo Ambachtenwerkplaats is onderdeel van de diensten die Piëzo uitvoert voor inZet.

Vrijwilligers van Piëzo van Wijktuin Noordhove naar de bollenvelden

Beweeg- en spelactiviteiten voor ouderen bij inZet Buytenwegh

Creatieve vrijdagmiddag bij inZet Centrum voor kinderen en ouders

Wat staat er op het etiket?