De Piëzo TalentenAcademie start na de meivakantie met beroepen in de sector Toerisme & Recreatie

Weet jij al wat je later wil worden en welke talenten je daarvoor nodig hebt? Doe mee met de Piëzo TalentenAcademie en ontdek het.

In mei starten we in de wijken Rokkeveen, Buytenwegh en Oosterheem met nieuwe lessen en gaan we alles leren over beroepen die te maken hebben met Toerisme & Recreatie.

Dus ga je zelf graag op vakantie, ben je dol bent dagjes uit en doe je graag leuke activiteiten doet met je familie en vrienden? Ontdek dan bij de Piëzo TalentenAcademie hoe je daar later misschien wel je beroep van kunt maken!

De PiëzoTalentenAcademie is voor alle kinderen in Zoetermeer tussen 9 en 14 jaar. Kinderen maken op een leuke en praktische manier kennis met beroepen door middel van werkbezoeken en gastdocenten. Kinderen ontdekken welke talenten zij zelf hebben en wat zij daar later allemaal mee kunnen doen of worden.

Kijk voor de locaties van de Piëzo TalentenAcademie en om je aan te melden op https://stichtingpiezo.nl/projecten/piezo-talentenacademie/.

Neem voor meer informatie contact op met talentenacademie@stichtingpiezo.nl.

Deelname is gratis.

Fotograaf: Leon Koppenol

Wandel mee met de wandelgroep van inZet Buytenwegh

Enthousiaste vrijwilligers gezocht voor vrijdagmorgen in Wijktuin Noordhove