Heb je altijd al willen leren haken of breien? Dat kan bij de Piëzo Ambachtenwerkplaats. Elke maandagochtend, dinsdagavond of vrijdagochtend ben je van harte welkom om aan te sluiten. Zowel beginners als gevorderden kunnen meedoen. Onder leiding van enthousiaste en ervaren vrijwilligers kun je de vaardigheden leren of, als je meer ervaring hebt, werken aan je eigen project. Ook is het mogelijk om gezamenlijk iets maken of om iets te maken voor de Upcycle Store.

Maandagochtend van 09:15 tot 11:15, dinsdagavond van 19:00 tot 21:00 of vrijdagochtend van 09:15 tot 11:15 aan de Teldersrode 25. De kosten bedragen €4,- per workshop. Je kunt ook betalen met de Zoetermeerpas.

Voor meer informatie of om je aan te melden kun je contact opnemen met Nicoline Schol, n.schol@inzet-indewijk.nl of bellen naar de locatie via 079-8881928.

Deze activiteit maakt onderdeel uit van de diensten die Piëzo uitvoert voor inZet.