Samen op ontdekking in de wereld van de klassieke muziek

Kennissessie voor en door ouderen

Op woensdag 20 september neemt een vrijwilliger van Stichting Piëzo je mee op reis door de wereld van de klassieke muziek. Luister samen naar bekende muziek of ontdek muziekstukken en componisten waar je nog nooit eerder van gehoord hebt. Samen luisteren naar muziek en praten over muziek schept een band. Deelnemers worden ook uitgenodigd om zelf muziek mee te nemen om aan anderen te laten horen en om hun eigen kennis te delen. Zo zal de initiatiefnemer van deze bijeenkomst starten met de symfonieën van Tchaikovsky.
Deelnemen aan deze bijeenkomst kan ook een aanloop zijn om vaker samen te komen en te genieten van klassieke muziek.

Ben je enthousiast en nieuwsgierig geworden? Luister en praat dan mee op woensdag 20 september van 14.45 tot 16:45 bij PiëzoCentrum Buytenwegh aan de César Franckrode 64. Deelname is 4 euro, inclusief koffie en thee. Betalen met de Zoetermeerpas is ook mogelijk.

Voor meer informatie en/of aanmelden kun je contact opnemen met Wieneke Crince Le Roy, sociaal cultureel werker bij Stichting Piëzo, via w.crinceleroy@inzet-indewijk.nl of bellen naar de locatie via 079‑8887474.

Deze bijeenkomst maakt onderdeel uit van de diensten die Piëzo uitvoert voor inZet.

Word voorlezer bij de VoorleesExpress en maak het verschil!

Egelopvang blij met de vele egelslaapzakjes

Kookworkshop voor kinderen bij inZet Buytenwegh

Kennissessie – Het belang van bewegen