Nieuwe mbo1-groep enthousiast van start

Een nieuwe mbo1-groep van Stichting Piëzo is enthousiast van start gegaan. Zij volgen de Entree opleiding Dienstverlener.

Eén schooljaar lang zullen zij naar school gaan en daarmee hun kansen op de arbeidsmarkt vergroten.

De opleiding wordt in samenwerking met mboRijnland verzorgd. mboRijnland verzorgt het theoretische deel van de opleiding en Piëzo regelt stageplekken en begeleiding. De stageplekken worden binnen het uitgebreide netwerk van Piëzo gevonden en nieuwe partners worden benaderd om mee te doen. De deelnemers aan de opleiding gaan leren en stage combineren. Zij krijgen extra hulp op maat van vrijwilligers met huiswerk, rekenen, Nederlandse taal of computerwerk.

Voor meer informatie over deelname aan de opleidingen van Piëzo in Zoetermeer kunt u contact opnemen met Gioia Conte, gioia@stichtingpiezo.nl, 06-31687716.

Word voorlezer bij de VoorleesExpress en maak het verschil!

Egelopvang blij met de vele egelslaapzakjes

Kookworkshop voor kinderen bij inZet Buytenwegh

Kennissessie – Het belang van bewegen