Proeftuin restaurantavonden een groot succes!

Om de samenwerking te bevorderen tussen verschillende organisaties in de Zoetermeerse wijken heeft de gemeente Zoetermeer organisaties uitgenodigd om nieuwe projecten te initiëren en samen uit te voeren.
Ipse de Bruggen, Kledingbank MéVé en Piëzo hebben met elkaar in de periode van september t/m december het project ‘ restaurantavonden’ uitgevoerd in de Zoetelaar en aan de Aspergeakker in Seghwaert. Een professionele kok gaf leiding in de keuken aan medewerkers, stagiaires en (lerende) vrijwilligers vanuit de verschillende zorg- en welzijnsorganisaties en de medewerker van Piëzo zorgde voor de leiding aan de medewerkers en (lerende) vrijwilligers in het restaurant zelf. De stagiaires en (lerende) vrijwilligers deden op deze manier werkervaring op en/of waren bezig met hun dagbesteding. Een diëtiste van de Vierstroom gaf tijdens de avonden aan de bezoekers algemene-  en individuele voedingsadviezen. De restaurantavonden werden in totaal door 200 unieke bezoekers bezocht. De proeftuin ‘restaurantavonden’ waren een daverend succes en de organisaties zoeken nu naar een mogelijkheid om deze restaurantavonden te continueren.
Voor meer informatie en/of Ideeën, Jocelyn@stichtingpiezo.nl
Restaurantavond-2

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove