Plek bij de Studieplek in Noordhove

Niet alle kinderen hebben thuis de mogelijkheid om huiswerk te maken en daarom biedt Piëzo op haar locaties Studieplekken waar vrijwilligers zich met veel passie en enthousiasme inzetten voor deze kinderen. Bij de Studieplek in Wijktuin Noordhove is er op dit moment plek voor nieuwe leerlingen. Kinderen vanaf groep 4 tot en met 8 kunnen daar donderdagmiddag na schooltijd terecht. Er staat wat te drinken en te eten voor hen klaar en in een gezellige en ontspannen sfeer gaan ze aan de slag. Ook leerlingen van de eerste klas van het VO kunnen terecht voor hulp bij studievaardigheden en basisvaardigheden als rekenen en taal.
De kinderen die de Studieplek bezoeken geven aan dat huiswerk maken eigenlijk toch wel leuk is. Het samenzijn en -werken met andere kinderen en de aandacht van de vrijwilligers dragen bij aan hun schoolresultaten en aan hun zelfvertrouwen.
De Studieplek in Noordhove is ook goed bereikbaar voor kinderen uit Oosterheem en Seghwaert.
Wil je een kind aanmelden voor de Studieplek of wil je meer informatie? Dan kun je contact opnemen met Christa de Jonge, christa@stichtingpiezo.nl, 06-18543845.
Ook als je je graag als vrijwilliger zou willen inzetten voor deze kinderen, ben je van harte uitgenodigd om contact op te nemen.

Vrijwilligers Textielwerkplaats

Cursus Klussen in huis bij de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Creatief aan de slag bij Piëzo in Noordhove

Kinderlunch met de diëtiste bij inZet Meerzicht