Piëzo zoekt nieuwe vrijwilligers

Piëzo is door uitbreiding van werkzaamheden op zoek naar enthousiaste vrijwilligers die deelnemers in de PiëzoMethodiek willen stimuleren en begeleiden in hun ontwikkeling.

We zijn op zoek naar mensen die het leuk vinden Nederlandse taalles, rekenles en/of computerles te geven, in groepen of individueel. Ook wordt gestart met een entreeopleiding voor volwassenen in samenwerking met het ID-College en de gemeente Zoetermeer.

Hiervoor zijn we op zoek naar vrijwilligers die willen helpen met huiswerk- en/of stagebegeleiding. Ook zijn mensen welkom die hun netwerk, kennis en expertise actief willen inzetten om de MBO 1 deelnemers op een stageplek te krijgen die past bij hun toekomstbeeld.

Tijden zijn in overleg en worden afgestemd op de beschikbaarheid van de vrijwilliger.

Lesmateriaal is beschikbaar en het is mogelijk een training te volgen.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Janita Volders janita@stichtingpiezo.nl, 06-55214961 of femke Boerkamp femke@stichtingpiezo.nl 06-46872086

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove