Piëzo TalentenAcademie start na de Meivakantie met nieuwe lessen

De Piëzo TalentenAcademie start na de meivakantie met nieuwe lessen in de sectoren Duurzaam & Groen en Gezondheidszorg

Er verandert heel veel op de wereld, ook in de omgang met natuur en energie. Bij de TalentenAcademie in Oosterheem en Meerzicht kunnen kinderen ontdekken of zij talent hebben om later in de sector Duurzaam & Groen aan de slag te gaan. De Piëzo TalentenAcademie in Buytenwegh maakt kennis met talenten en beroepen in de sector Gezondheidszorg; eveneens onmisbaar voor de toekomst.

De PiëzoTalentenAcademie is voor alle kinderen in Zoetermeer tussen 9 en 14 jaar. Kinderen maken op een leuke en praktische manier kennis met beroepen door middel van werkbezoeken en gastdocenten. Kinderen ontdekken welke talenten zij zelf hebben en wat zij daar later allemaal mee kunnen doen of worden.

Kijk voor de locaties van de Piëzo TalentenAcademie en om je aan te melden op https://stichtingpiezo.nl/projecten/piezo-talentenacademie/.

Neem voor meer informatie contact op met talentenacademie@stichtingpiezo.nl.

Deelname is gratis.

Een Koninklijke kookworkshop voor kinderen

Workshop bij inZet Buytenwegh over meer zelfvertrouwen

Omgaan met meningsverschillen – workshop door Indigo Preventie