Piëzo TalentenAcademie start met de sectoren horeca en ondernemen

Piëzo TalentenAcademie start na de herfstvakantie weer met nieuwe beroepen

Na de herfstvakantie start de Piëzo TalentenAcademie met de sectoren horeca en ondernemen. De PiëzoTalentenAcademie is voor alle kinderen in Zoetermeer tussen 9 en 14 jaar. Kinderen maken op een leuke en praktische manier kennis met beroepen.
Deze keer leer je alles over beroepen in de horeca of hoe je later een eigen bedrijf kunt beginnen. Zo ontdek je ook je eigen talenten en welke beroepen later wat voor jou zijn. Bij de sector horeca gaan we bijvoorbeeld op werkbezoek bij een restaurant en krijgen we les over hoe je gasten ontvangt.
Bij de sector ondernemen ontmoeten we mensen met een eigen bedrijf en krijgen we les van mensen die jou later kunnen helpen om een eigen bedrijf te beginnen.

Dit zijn maar een paar voorbeelden van alle gave dingen die we gaan doen!
Kijk voor de locaties van de Piëzo TalentenAcademie en om je aan te melden op https://stichtingpiezo.nl/projecten/piezo-talentenacademie/.

Neem voor meer informatie contact op met talentenacademie@stichtingpiezo.nl.

Deelname is gratis.

Fotograaf: Jeroen Stahlecker

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove