Piëzo TalentenAcademie start met beroepen duurzaam en groen

Na de voorjaarsvakantie start de Piëzo TalentenAcademie met beroepen in ‘duurzaam en groen’.

Duurzaamheid… een ontzettend groot begrip, maar wat betekent het nou eigenlijk als je groen en duurzaam bezig bent? Tijdens deze Piëzo TalentenAcademie gaan wij dit bij verschillende beroepen ontdekken én leer je of jij hier later ook je beroep van kan maken.

Met de handhaver gaan we op pad om te kijken hoe hij ervoor zorgt dat het groen in de stad niet kapot gaat. Tijdens een gastles leer je alles over het beroep van de dierenverzorger. Ook brengen we een bezoek aan een boerderij en leren we over alle beroepen daar. Dit zijn nog maar een paar voorbeelden van alle gave dingen die we gaan doen.

Ben jij tussen de 9 en 14 jaar? Word je hier enthousiast van? Doe mee aan de Piëzo TalentenAcademie! Kijk voor de locaties en om je aan te melden op https://stichtingpiezo.nl/projecten/piezo-talentenacademie/.

We starten in de week van 7 maart.

Neem voor meer informatie contact op met Jocelyn Heidweiller via 06 5194 8552 / talentenacademie@stichtingpiezo.nl.

Deelname is gratis.