Piëzo TalentenAcademie start in vijf wijken ‘alles is techniek’ en ‘groen’

Na de herfstvakantie start de Piëzo TalentenAcademie weer in vijf wijken. Ben je tussen de 9 en 14 jaar? Doe mee!

In de wijken Buytenwegh (op maandag) en Meerzicht (op woensdag) gaan we aan de slag met ‘Alles is techniek!’. Zo leer je wat er allemaal aan techniek komt kijken bij het bestellen van een online pakketje en welke beroepen hier allemaal mee te maken hebben.

In de wijken Oosterheem (op dinsdag) en Palenstein (op donderdag) gaan we ook aan de slag met ‘Alles is techniek!’. Maar hier gaan ontdekken waar ons voedsel vandaan komt en wat er allemaal nodig is om het goed verpakt en vers in de winkel of op de markt te krijgen… of thuis te laten bezorgen!

Wil jij liever alles weten over beroepen in het groen en ontdekken welke talenten daarbij passen? En ben jij benieuwd naar freerunnen of fotograferen? Doe dan mee in de wijk Seghwaert.

Neem voor meer informatie en om je op te geven contact op met Jocelyn Heidweiller via talentenacademie@stichtingpiezo.nl, 06 51948552.

Of kijk op  https://stichtingpiezo.nl/projecten/piezo-talentenacademie/

Kinderen ontdekken hun talent en volgen boeiende lessen van gastdocenten die iets komen vertellen over hun beroep. Ook gaan we met de kinderen op werkbezoek.

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove