Maak je eigen bosje bloemen bij PiëzoCentrum Palenstein

Hoe leuk is het om het hele jaar rond naar een vrolijke bos bloemen in de huiskamer te kunnen kijken? Water geven hoeft niet, maar zo nu en dan even afstoffen doet wonderen!

Op donderdag 15 oktober wordt van 14.45 uur tot 16.30 uur een workshop ‘Bloemen maken voor volwassenen’ gegeven. Een vrijwilliger van PiëzoCentrum Palenstein leert u hoe u zelf de mooiste bloemen in elkaar kunt knutselen. Er wordt gebruik gemaakt van simpele materialen zoals gekleurd papier, bolletjes wol en houten stokjes. Doet u mee? Aanmelden is noodzakelijk. Er zijn geen kosten aan deze workshop verbonden. Graag tot ziens!

Neem voor meer informatie of om je aan te melden contact op met Sunita Ganga via sunita@stichtingpiezo.nl of 06-40284764.