Nieuwjaarsreceptie PiëzoCentrum Meerzicht goed bezocht

De nieuwjaarsreceptie die werd gehouden in PiëzoCentrum Meerzicht is goed bezocht door deelnemers, vrijwilligers en samenwerkingspartners van Piëzo.
De mannenkookgroep had onder leiding van Mosaad een buffet bereid met warme en koude hapjes.  Het buffet was prima verzorgd en er was voor ieder wat wils.
De mannengroep kreeg veel complimenten van de aanwezige bezoekers.
Nieuwjaars receptie PCM-02
Nadat Femke Boerkamp, Sociaal Cultureel Werker van het PiëzoCentrum, een leuke en enthousiaste toespraak had gehouden werd aansluitend door
vrijwilliger Marja de Laaf een zelfgemaakt kunstwerk uitgereikt aan directeur van Piëzo Mirjam van Bijnen.
Nieuwjaars receptie PCM-14
Het kunstwerk bestaat uit twee hoofden en staat symbool voor de wereld en voor Zoetermeer. Zoetermeer de stad  waar zoveel mensen vanuit de hele wereld zich thuis voelen. Het kunstwerk krijgt een mooie plek in het PiëzoCentrum.