Nieuwjaarsreceptie Piëzo in winterse sferen met een open-podium voor Piëzo-talent

De Nieuwjaarsreceptie voor onze vrijwilligers, samenwerkingspartners en Zoetermeerse politici werd gehouden in het Atrium van Castellum Palensteyn. Het Atrium was in winterse sferen gehuld en er was een “open podium” waar vele Piëzo- talenten te horen en te zien waren. Zo werden er door deelnemers van een Nederlandse taalgroep oudhollandse liederen gezonden, zongen Syrische vluchtelingen vrijheidsliederen en was er ook zangtalent te horen met Engelstalige liedjes en Rapnummers. Er werd afgesloten met een keyboardspel met moderne- en klassieke muziek en er was een Zumba-presentatie.
De vrijwilligers die actief zijn binnen de verschillende kook- en cateringprojecten van Piëzo hadden gezorgd voor erwtensoep met roggebrood en spek, linzensoep en natuurlijk ontbraken de zelfgemaakte hapjes niet. Alles bij elkaar een hele geslaagde en talentvolle bijeenkomst.

Nieuwjaarsreceptie-19

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove