Voorlichting diëtiste bereiden gezonde producten oudereninloop Meerzicht

Op maandag 26 januari en maandag 2 februari komt diëtiste Annemieke de Bruin van de Vierstroom Weten & Eten langs bij de oudereninloop in PiëzoCentrum Meerzicht. Ouderen uit de wijk zijn van harte welkom om langs te komen.

Op maandag 26 januari komt de diëtiste vertellen over gezonde voeding. Welke keuzes maak je dagelijks om een goede maaltijd te serveren? Er wordt dan ook een gezonde snack gemaakt. Op maandag 2 februari bezoekt de groep de supermarkt in Winkelcentrum Meerzicht. De diëtiste vertelt wat er op de producten staat, wat dat betekent en welke keuze je dan kunt maken.

Piëzo is een organisatie waar mensen de kans krijgen om hun talenten te ontdekken en te ontwikkelen. Piëzo en de Vierstroom Weten en Eten organiseren samen bijeenkomsten op het gebied van gezondheid, dieetleer en kennis van voedingsproducten.

Data:                     Maandag 26 januari en 2 februari
Tijdstip:               13.15 – 15.15 uur
Locatie:                PiëzoCentrum Meerzicht, Uiterwaard 21 in Zoetermeer

Deelname is gratis en aanmelden is niet nodig.

Voor meer informatie:
femke@stichtingpiezo.nl