Burendag met High Tea, workshops en rondleiding in Wijktuin Noordhove

Vrijdag 22 september van 12.00 tot 15.00 uur ben je van harte welkom op burendag bij Piëzo in Wijktuin Noordhove. Kom gezellig langs en doe mee met de High Tea. Er wordt thee van verse kruiden uit de wijktuin geschonken en je kunt heerlijke, zelfgemaakte lekkernijen proeven. Deze lekkernijen worden door buurtbewoners gemaakt die daarbij kans maken op plaatsing van hun recept in een kookboek dat door buurtverbinders van Gro-Up-Buurtwerk wordt samengesteld. Ook zijn er gratis workshops ‘Happy Stones schilderen’ en ‘Bordjes versieren met porselein verf’. Vrijwilligers die wekelijks actief zijn in de tuin, leiden je graag rond.  Kom gezellig langs en ontmoet je buren in de prettige sfeer van de tuin.
Wijktuin Noordhove, Da Sangalloruimte 10. Voor informatie: Odette Panneman, Sociaal cultureel werker, 06-36019137, odette@stichtingpiezo.nl

Word voorlezer bij de VoorleesExpress en maak het verschil!

Egelopvang blij met de vele egelslaapzakjes

Kookworkshop voor kinderen bij inZet Buytenwegh

Kennissessie – Het belang van bewegen