Nauwelijks ervaring met het werken op computers? Piëzo computercursus

Op woensdag 9 en donderdag 10 november starten in PiëzoCentrum Meerzicht en Oosterheem computercursussen voor beginners. De cursus bestaat uit 8 lessen en wordt gegeven door vrijwilligers van Piëzo. De cursus is voor iedereen die nauwelijks ervaring heeft met het werken op een computer. Tijdens de lessen wordt aandacht besteed aan:

• het opstarten en afsluiten van een pc
  • het werken met de muis
  • het gebruiken van internet
  • het schrijven en verzenden van een e-mail

Er is tevens ruimte om vragen te stellen tijdens de lessen.

Start data

Woensdag 9 november, 09.15-11.15 uur, PiëzoCentrum Meerzicht

Donderdag 10 november, 09.15 – 11.15 uur, PiëzoCentrum Oosterheem

Donderdag 10 november, 13.00-15.00 uur, PiëzoCentrum Meerzicht

Gratis kinderoppas voor kinderen tot vier jaar is, met uitzondering van de donderdagmiddag, aanwezig.

Inschrijven en kosten

Inschrijven voor de computerlessen kan door contact op te nemen met Natalia Sadinska, natalia@stichtingpiezo.nl, 079-3428416 of Femke Boerkamp, femke@stichtingpiezo.nl, 079-3229453. Per cursus kunnen maximaal 6 deelnemers geplaatst worden.

Kosten voor alle 8 lessen zijn € 40 of tegen inlevering van ZoetermeerPas cheque 3,4, 5 of 6.

11will1

Fotograaf: Henk Leentfaar
Fotobijschrift: Computerlessen bij Piëzo voor beginners.