Samenwerken ter bevordering gezondheid Zoetermeerders

Piëzo, Indigo/Preventie en Weten&Eten verbinden zich aan Nationaal Programma Preventie ‘Alles is Gezondheid’

In bijzijn van wethouder Isabelle Vugs, zorg en welzijn, bekrachtigden Stichting Piëzo, Indigo/Preventie en Weten&Eten, afgelopen week hun samenwerking ter bevordering van de gezondheid van Zoetermeerders middels het tekenen van een zogenoemde ‘pledge.’ Hiermee verbinden de organisaties zich aan het Nationaal Programma Preventie ‘Alles is Gezondheid’ dat als doel heeft de groei van het aantal chronisch zieken te keren en gezondheidsverschillen tussen groepen mensen verkleinen.

Het gezamenlijke programma dat Piëzo, Indigo/Preventie en Weten uitdragen, bestaat uit preventieve gezondheidsactiviteiten (trainingen, workshops, voorlichtingen) die bij alle zes locaties van Piëzo in Zoetermeer worden aangeboden.

Deelname aan activiteiten is gratis en kinderoppas tot 4 jaar aanwezig. Wie meer wil weten over de aangeboden activiteiten en workshops, kan contact opnemen met Piëzo via info@stichtingpiezo.nl of door te bellen naar 079-8885550.

Nederland, Zoetermeer, 13-10-2016. Foto Wiebe Kiestra Pledge ondertekening bij Piezo in Zoetermeer. vlnr Stefan Sandifort (Indigo) wethouder Isabelle Vugs, Mirjam van Bijnen (Piezo) en Willy Verstegen (Weten & Eten).
Foto Wiebe Kiestra

Soroptimistclub bezoekt de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Kom handwerken bij de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Voeding en diabetes- voorlichting door de diëtiste bij inZet Centrum