Multiculturele high tea NL DOET

Palet Welzijn, Piëzo en kledingbank MEVE organiseren op vrijdag 20 maart een multiculturele high tea voor senioren uit Zoetermeer in het Dienstencentrum aan de Albrandswaard in de wijk Meerzicht. Op deze dag is het NL Doet; de grootste vrijwilligersactie van Nederland.

NL Doet zet vrijwillige inzet in de spotlight en stimuleert iedereen om een (dag)deel de handen uit de mouwen te steken.

Tijdens de high tea gaan vrijwilligers vanuit Palet Welzijn, Piëzo en mensen die zich hebben aangemeld via NL Doet gezamenlijk multiculturele hapjes maken en serveren. Daarnaast zullen we vrijwilligers ook worden ingezet als ‘tafelgenoot’. Het ontmoeten van verschillende culturen staat centraal tijdens deze middag. Deze ontmoetingen hebben als doel het leiden tot samen ‘doen’ en ondernemen van activiteiten.

Naast de verzorging door de vrijwilligers kunt u genieten van diverse optredens. Er is een dans optreden en een multiculturele modeshow.

Datum: Vrijdag 20 maart
Tijdstip: 13.45-15.30 uur
Locatie: PiëzoCentrum Meerzicht, Uiterwaard 21 In Zoetermeer

De toegang is gratis. Aanmelden is gewenst in verband met de aantal plaatsen in de ruimte. Voor aanmeldingen kunt u zich wenden tot Sabine Wendling (079-3212971).

Voor meer informatie:
Femke Boerkamp