Vrijwilligers kinderoppas EpiCentrum Slaaghwijk krijgen en certificaat

IMG_1141

De vrijwilligers van EpiCentrum Slaaghwijk kregen uit handen van wethouder Roos van Gelderen een certificaat uit gereikt.

De afgelopen 4 weken zijn 11 vrouwen opgeleid als vrijwilliger kinderoppas. Zij hebben met veel enthousiasme de cursus kinderoppas gevolgd en zijn blij dat de oppas snel van start gaat. Het behalen van het certificaat is iets om trots op te zijn! Vanaf nu biedt het EpiCentrum Slaaghwijk ook kinderoppas aan. De kinderoppas is bedoeld voor deelnemers- met kinderen van 0-4 jaar-die meedoen aan de activiteiten en cursussen van de PiëzoMethodiek van EpiCentrum Slaaghwijk met kinderen van 0 tot 4 jaar.

Binnen EpiCentrum krijgen mensen de kans om hun talenten te ontdekken, en – verder- te ontwikkelen. Het EpiCentrum richt zich op bewoners van Leiden Merenwijk.

Bij de uitreiking waren ook de locatiemanagers van kinderopvangorganisatie Smallsteps aanwezig. De kinderoppas vindt plaats op de lokatie ‘Tante An’ van Smallsteps aan de Eksterpad 2, op loopafstand van het EpiCentrum. Een mooie samenwerking!

Voor meer informatie:

Coordinator Miranda Lambermont