Fietslessen bij Piëzo in Meerzicht

Vanaf maandag 23 maart start er vanuit PiëzoCentrum Meerzicht een nieuwe reeks fietslessen. Deze lessen worden gegeven door enthousiaste lerende vrijwilligers van Piëzo.
Tijdens de fietslessen wordt er eerst aandacht besteed aan veiligheid, verkeersregels en de fiets zelf. Daarna gaan de deelnemers onder begeleiding van de vrijwilligers leren fietsen. De deelnemers krijgen een fiets, een verkeershesje en een helm om te gebruiken tijdens de fietslessen.
De fietslessen vinden plaats in de wijk Meerzicht en zijn kosteloos. Deelnemers met kinderen (0-4 jaar) kunnen gebruik maken van de kinderoppas in PiëzoCenrum Merzicht.

Dagdeel: Elke maandag- en vrijdagochtend (muv schoolvakanties)
Tijd: 9:15 – 11:15 uur
Locatie: PiëzoCentrum Meerzicht, Uiterwaard 21