Minder piekeren; maak het niet erger dan het is

Themabijeenkomst bij inZet Meerzicht en bij inZet Buytenwegh & De Leyens

Tijdens deze themabijeenkomst zal een trainer van Indigo Preventie voorlichting komen geven over piekeren. De trainer geeft je inzicht in hoe gedachten, emoties en gedrag met elkaar samenhangen. Ook leer je hoe je negatieve gedachten kunt doorbreken.

Deze bijeenkomst wordt gehouden op:
Donderdag 2 december van 9:15 tot 11:15 uur bij het inlooppunt van inZet Buytenwegh & De Leyens aan de César Franckrode 64.
Donderdag 2 december van 13:45 tot 15:15 uur bij het inlooppunt van inZet Meerzicht aan de Uiterwaard 21.

Deelname aan de bijeenkomst is gratis.

Voor aanmelden of meer informatie over de bijeenkomst bij inZet Buytenwegh & De Leyens kunt je contact opnemen met Milou van Loenen via milou@stichtingpiezo.nl of 06-11715238.
Voor aanmelden of meer informatie over de bijeenkomst bij inZet Meerzicht kun je contact opnemen met Gioia Conte via gioia@stichtingpiezo.nl of 079‑3229453.