Mijn kind gaat naar de brugklas!

De meeste open dagen en informatieavonden van middelbare scholen zijn achter de rug, maar heb je ook al een keuze kunnen maken? Wie kiest er eigenlijk? Jij, je kind of samen? En als er eenmaal een school gekozen is, wat dan? Hoe bereid je je kind verder voor op de brugklas? Gelukkig ben je niet de enige ouder die zich dit afvraagt.

Speciaal voor ouders en verzorgers van kinderen in groep 7 en 8 worden bijeenkomsten georganiseerd.  Ouders kunnen daar vragen en ervaringen delen en luisteren naar elkaars (vaak herkenbare) verhalen. De bijeenkomsten worden georganiseerd in samenwerking met Schoolformaat (schoolmaatschappelijk werk) en begeleid door een gespreksleider van Opvoeden Samen Aanpakken, een project van Stichting Piëzo.

Kom ook naar één van de bijeenkomsten:

• Vrijdagochtend 7 februari in PiëzoCentrum Meerzicht (Uiterwaard 21) van 9:30 tot 11:00
  • Woensdagavond 12 februari op IKC De Buytenkans (Busken Huethove 6) van 19:30 tot 21:00
  • Vrijdagochtend 14 februari in de huiskamer van het Forum (Stadhuisplein 1) van 9:30 tot 11:00
  • Woensdagavond 19 februari op IKC De Achtsprong (Rakkersveld 257) van 19:30 tot 21:00.

Deelname is gratis en vooraf aanmelden is niet noodzakelijk, maar wel gewenst.

Voor meer informatie en eventueel aanmelden kunt u contact opnemen met Wendy Moerman, projectleider Opvoeden Samen Aanpakken, wendy@stichtingpiezo.nl, 06-80055583.