Workshop budgetteren bij Piëzo

Beter leren omgaan met geld en weten waarop je kunt bezuinigen. Dat leer je bij de workshop budgetteren. Daarmee kun je geld besparen. U bent van harte welkom om mee te doen aan deze gratis workshop op dinsdag 28 januari van 13.00 uur tot 14.00 uur in PiëzoSteunpunt Seghweart (Vaartdreef 115). De workshop wordt gegeven door Odette Panneman, trainer van de Nibudtraining ‘omgaan met geld’. Er worden tips gegeven en er kunnen vragen gesteld worden. En vooraf aanmelden is niet nodig.

Voorafgaand aan de workshop is om 12.30 een gezonde wijklunch. U bent van harte uitgenodigd om mee te eten. Kosten zijn 2 euro. Dit kunt u contact betalen of met de Zoetermeerpas. Voor meer informatie kunt u terecht bij AnneMarie Hut van Stichting Piëzo: 06 11720398 of annemarie@stichtingpiezo.nl.