Gespreksbijeenkomst voor ouders van (pre)pubers

Websites als “Tis hier geen hotel” en andere sociale mediaplatforms staan er vol mee: verhalen over het leven met een of meer pubers in huis. Vaak hilarische verhalen, maar als je ze mag geloven dan hebben ouders van pubers het zwaar. En de pubers zelf ook, vinden zij. Hoe gaat dat bij jullie thuis? En welke rol spelen waarden en normen  (nog) bij de opvoeding van pubers?

Op maandagavond 10 februari kunnen ouders en verzorgers van een kind tussen de 10 en 20 jaar hun vragen en ervaringen delen en luisteren naar elkaars (vaak herkenbare) verhalen. De bijeenkomst wordt begeleid door een vrijwillige gespreksleider van Opvoeden Samen Aanpakken, een project van Stichting Piëzo.

Ouders en verzorgers zijn maandagavond 10 februari 2020 welkom in de Ichtuskerk aan de Parkdreef 258. Inloop vanaf 19: 30 uur, aanvang om 20:00 uur.

Deelname is gratis en vooraf aanmelden is niet noodzakelijk, maar wel gewenst.

Voor meer informatie en eventueel aanmelden kunt u contact opnemen met Wendy Moerman, projectleider Opvoeden Samen Aanpakken, wendy@stichtingpiezo.nl, 06-80055583 of met Jeanette Vos-Spek: kerkelijkwerker@pwzn.nl of 06-52856417.

Fotograaf: Jettie Scholten