Leer zelf je kleding repareren bij inZet Buytenwegh & De Leyens

Vind je het ook zo zonde om die ene, fijne broek weg te gooien omdat de rits kapot is? Heeft je kind bij het buitenspelen weer eens een gat in zijn/haar jas gekregen? Bij inZet Buytenwegh & De Leyens kun je elke vrijdagmiddag van 12:30 tot 14:30 leren hoe je zelf je kleding kunt repareren. Ervaren vrijwilligers helpen je hierbij.

De kosten voor deze activiteit bedragen 4 euro per keer. Deze kunt u contant betalen of via de ZoetermeerPas. Voor kinderen van 0 tot 4 jaar is er gratis kinderoppas aanwezig. Het adres van het inlooppunt inZet Buytenwegh & De Leyens is César Franckrode 64.

Voor meer informatie of aanmelden kunt u contact opnemen met Natalia Sadinska, via natalia@stichtingpiezo.nl of 06-46863212.

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove