Themabijeenkomst over symboliek in de Schilderkunst bij inZet Centrum

Gaat u weleens naar een museum? Zou u meer af willen weten van de symbolieken die gebruikt worden in een schilderij? Dan bent u van harte welkom bij de themabijeenkomst bij inZet Centrum op maandag 20 september van 13:45 tot 15:00 uur. Een vrijwilliger legt u aan de hand van een schilderij, bijvoorbeeld van Jan Steen, uit welke symbolen de schilder gebruikt heeft. Wanneer symbolieken herkend en ontcijferd worden, krijgt een schilderij meer betekenis en een verhaal.

Wekelijks worden er in inZet Centrum aan het Rakkersveld 253 op maandag tussen 13.45 en 15:00 uur, interessante thema’s verzorgd door vrijwilligers en/of professionals.

Aan deelname zijn geen kosten verbonden.

Voor meer informatie en aanmelden kunt u contact opnemen met Christine Advokaat via christine@stichtingpiezo.nl of 0646866491

Vrijwilligers van Piëzo van Wijktuin Noordhove naar de bollenvelden

Beweeg- en spelactiviteiten voor ouderen bij inZet Buytenwegh

Creatieve vrijdagmiddag bij inZet Centrum voor kinderen en ouders

Wat staat er op het etiket?