Leer klussen in de Ambachtenwerkplaats

Eindelijk zelf een klus(je) aanpakken en niet afhankelijk zijn van anderen? Met de workshops ‘klussen in huis’ leert u om kleine klusjes en reparaties in huis zelf te doen. Deze klussenworkshop is bedoeld voor mensen die weinig ervaring hebben met “kleinere” klusjes in en om het huis.

Er is voor u een keuze gemaakt uit verschillende veel voorkomende thuisklussen. Er is ook ruimte voor eigen inbreng. We zoeken steeds weer naar nieuwe technieken – als het een klusje makkelijker kan maken dan komt dat in de workshop ‘klussen in huis’ naar voren. Stel gerust uw klusvragen.

Elke maandagochtend is in de Ambachtenwerkplaats is de workshop ‘klussen in huis’ Vrouwen, mannen, jong of oud iedereen kan meedoen.

Waar: Ambachtenwerkplaats Zoetermeer, Vrouwenhuiswaard 7.

Kosten: € 3 of met de zoetermeerpas met cheque 3, 4, 5 of 6 betalen!

Voor meer informatie of aanmelden: mail naar annemarie@stichtingpiezo.nl of bel naar 06-36019137. Of loop binnen in de Ambachtenwerkplaats, Vrouwenhuiswaard 7.

Vrijwilligers van Piëzo van Wijktuin Noordhove naar de bollenvelden

Beweeg- en spelactiviteiten voor ouderen bij inZet Buytenwegh

Creatieve vrijdagmiddag bij inZet Centrum voor kinderen en ouders

Wat staat er op het etiket?