Kooklessen voor kinderen met Chefkok Fransisco in Oosterheem

In PiëzoCentrum Oosterheem wordt voor kinderen in de leeftijd van 7-12 jaar een serie van 4 kooklessen verzorgd.

De kooklessen worden gegeven door Chefkok Fransisco . Onder het snijden en het eten wordt gesproken over de basis van gezonde voeding, welke ingrediënten heb je nodig voor een goede maaltijd en hoeveel moet je daar van eten om gezond te blijven?

Kinderen werken in groepjes aan een gerecht dat ze aan het einde van de les opeten. Tijdens de laatste les koken de kinderen voor een gezamenlijke maaltijd waar ook hun ouders voor worden uitgenodigd. Bij die gelegenheid krijgen alle kinderen een kookdiploma uitgereikt. Ook krijgen de kinderen de recepten mee naar huis.

Locatie: Zanzibarplein 22
Data: 30 oktober, 6, 13 en 20 november
Tijd:  van 15.30 uur tot 17.00 uur

De kosten voor de serie kooklessen bedragen 10 euro, of op vertoon van de zoetermeerpas en het inleveren van cheque 3,4 of 5, gratis.
Voor informatie of aanmelden: natalia@stichtingpiezo.nl

PCO Kookstudio-04

Wandel mee met de wandelgroep van inZet Buytenwegh

Enthousiaste vrijwilligers gezocht voor vrijdagmorgen in Wijktuin Noordhove