Kom naar het vakantiefeestje in de buurt

Na de zorgen van de afgelopen tijd en met de vakantieperiode in zicht is het tijd voor een feestje.

Ouderen zijn van harte welkom om naar een van de feestjes in de wijk te komen. U vindt er een echte vakantiesfeer met muziek, dans en verschillende activiteiten waar u aan mee kunt doen. Ook kunt u gewoon een praatje maken en vakantieverhalen uitwisselen onder het genot van zomerse hapjes en drankjes.

Gezien de huidige tijd kan er een maximum aantal personen meedoen. Aanmelden is noodzakelijk zodat we weten op hoeveel ‘vakantiegangers’ we kunnen rekenen.

Op het feest wordt ook het zomervakantieprogramma voor ouderen en (voor deelnemers van) Het Vonkje gepresenteerd.

Bent u slecht ter been of heeft u geen vervoer dan kunnen we kijken of we binnen onze samenwerking met Zoetermeer voor Elkaar voor vervoer kunnen zorgen.

Wanneer en waar?
Op woensdag 15 juli, Palenstein van 09.15 uur tot 16.15 uur.
Op donderdag 16 juli, Meerzicht van 11.00 uur tot 14.00 uur.
En op maandag 20 juli, Oosterheem van 11.00 uur tot 14.00 uur.

Aanmelden en meer informatie bel dan naar:
Palenstein: Christine Advokaat, 06 46866491
Meerzicht en Oosterheem: Judith Bosch, 06 40719631
Of mail naar info@stichtingpiezo.nl

De vakantiefeestjes en het zomerprogramma voor ouderen wordt mogelijk gemaakt door een donatie van het Oranje Fonds, Fonds NutsOhra en met inzet van vrijwilligers van Zoetermeer voor Elkaar en Piëzo.

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove