Kom naar de ‘Talenten Kerstmarkt’ en/of de wijkKerstlunch!

In PiëzoCentrum Oosterheem wordt op woensdag 17 december een Talenten Kerstmarkt georganiseerd!   Vrijwilligers van Piëzo en wijkbewoners laten hun talenten zien aan de hand  van workshops en presentaties  zoals; schilderen op zijde, koken en bakken, computervaardigheden, werken met Picasa , armbandjes en kerststukjes maken en nog veel meer!

Mensen zijn van harte welkom om te komen kijken of om deel te nemen aan één van de workshops of presentaties!  De meeste workshops zijn gratis of er wordt een kleine bijdrage gevraagd voor materiaalkosten. Wij verzorgen deze dag tussen 12:00-13:00 voor 2,50 euro per persoon een lunchbuffet met belegde broodjes en soep. Voor de Kinderen zijn er pannenkoeken!!  U kunt u hiervoor opgeven vóór 15 december.

Bent u in het bezit van een Zoetermeerpas, dan zijn de workshops en de lunch gratis, tegen inlevering van cheque 3, 4 of 5!

Voor  meer informatie en aanmelden:

Per email:             natalia@stichtingpiezo.nl
Telefoon:              079-3428416
Wanneer:             Woensdag 17 december
Waar:                      Zanzibarplein 22, Oosterheem
Tijd:                          09:00-13:00
Voor wie:              Voor iedereen!!

Zijdensjaalsschilderen-1