Kinderactiviteiten Buytenwegh

Kinderactiviteiten in de voorjaarsvakantie in PiëzoCentrum Buytenwegh waren een groot succes!
foto[4]Op woensdag 26 en donderdag 27 februari hebben kinderen uit de wijk Buytenwegh, geknutseld, koekjes gebakken, spelletjes gedaan en met elkaar 3 fantastische kleurrijke schilderijen gemaakt.
Piëzo en de Stichting ‘Jongeren maken het verschil’ hebben de activiteiten samen georganiseerd. Er hebben totaal  44 kinderen, 14 ouders en een groep van 8 stagiaires en vrijwilligers mee gedaan.
Een ieder die het leuk vindt om mee te doen aan de activiteiten die op woensdagmiddag georganiseerd worden in PiëzoCentrum Buytenwegh is van harte welkom!

Adres:  PiëzoCentrum Buytenwegh, Justus van Effenhoven 37

Voor meer informatie: