Je eigen fiets repareren in de Ambachtenwerkplaats

Heb jij een fiets? Dan heb je ook wel eens een lekke band. Dat is vervelend, maar er zijn oplossingen die niet duur zijn maar wel heel duurzaam. Hoe handig is het als je zelf leert hoe je een fietsband kunt plakken of een andere simpele reparatie aan je fiets kunt doen? Dan hoef je de volgende keer niet naar de fietsenmaker, maar los je het zelf op en spring je direct weer, hup, op je fiets naar je werk, sportclub, de winkel of naar school.

Omdat het natuurlijk echt heel handig is wanneer je dit zelf kunt, nodigen wij iedereen uit om dit te komen leren.

Op maandagmiddag en dinsdagochtend staan de vrijwilligers in de fietsenwerkplaats van de Ambachtenwerkplaats inZet klaar om samen met jou je fiets te repareren.

Adres: Teldersrode 25 (Buytenwegh).

Tijd: Maandagmiddag van 12.30-14.30 uur en dinsdagochtend van 9.15 – 11.15 uur.

Kosten: 4,00 euro per les. Deze zijn contant te voldoen of via de Zoetermeerpas.

Is dit iets voor jou? Kom langs op bovengenoemde tijdstippen of bel voor meer informatie naar de Ambachtenwerkplaats: 079-8881928.

Vrijwilligers van Piëzo van Wijktuin Noordhove naar de bollenvelden

Beweeg- en spelactiviteiten voor ouderen bij inZet Buytenwegh

Creatieve vrijdagmiddag bij inZet Centrum voor kinderen en ouders

Wat staat er op het etiket?