Informatiebijeenkomst van Indigo over omgaan met stress

Op 20 mei is er een informatiebijeenkomst van Indigo over omgaan met stress. Indigo biedt landelijk mentale ondersteuning, direct en dichtbij. Jong en oud krijgen binnen korte tijd hulp in hun eigen omgeving. Indigo ondersteunt vanuit de huisartspraktijk, buurthuizen, scholen of via internet met voorlichting, cursussen en kortdurende behandelingen. Het preventie aanbod van Indigo wordt in Noord- en Zuid Holland door Context uitgevoerd.

Inhoud van de workshop:

– wil je meer inzicht in wat stress is en wat het met je doet?
– hoe kun je beter omgaan met stress

Je krijgt praktische tips, je kunt ervaringen met anderen uitwisselen en er is gelegenheid om vragen te stellen.

Piëzo is een sociaal-maatschappelijke organisatie en verbindt mensen en talenten. Door deel te nemen aan de PiëzoMethodiek krijgen mensen de kans hun vaardigheden en talenten te ontwikkelen zodat ze kunnen groeien naar de door hen gewenste rol in de samenleving.

Tijdstip: woensdag 09.15 – 11.15 uur

Locatie: PiëzoCentrum Buytenwegh, Justus van Effenhove 37

Deelname is gratis en aanmelden is niet nodig. Tijdens de informatiebijeenkomst is er gratis kinderoppas aanwezig voor kinderen van 0-4 jaar

Voor meer informatie:
evelyn@stichtingpiezo.nl

Kookmaatjes Piëzo bedankt

Online workshop leer omgaan met verandering bij Piëzo

Geslaagde hockeyclinic Wintergames

50e koppel Beweegmaatjes